پرده برداری از حقایق گنج یابی!
نوشته شده توسط : فرید باقری
فرید باقری

سوال مطرح شده توسط کاربر میهمان!!

سلام جناب باقری

یه سوال ازت دارم ربطی به اشتراک و کارشناسی هم نداره. خیلیا ازتون پرسیده بودن ولی بلد نبودن خوب بپرسن.

شما که میگید مرتکب جرمی نشدید و فقط اطلاعات دادن به مردمه. پس چرا سایتتونو فیلتر میکنن و سایت امثال علی عزیزیان رو دیگه فیلتر نمی کنند؟!
آقای باقری، خرید و فروش دستگاه هم که ممنوعه پس چطور آزادانه تبلیغات می کنید؟! یا اینکه چگونه می توانید بدون دردسر اطلاعات به مردم بدهید و حتی عکس و فیلم از خودتون هم بذارید و تا بحال، مشکل چندانی هم براتون پیش نمیاده؟؟!!!

و در آخر منه نوعی حتی اگه از شما یا هر کس دیگه ی فلزیاب بخرم نمیتونم حملش کنم چون جرمه و کارم میکشه به سیاه چال؟!!
لطفا شک و تردید های پیرامون این سوال را در وبسایتتون مطرح کنید.
چون باور کنید ترس هایی در ذهن خیلی از کاربران این سایت وجود داره .

منتظر جواب خود در این سایت هستم

با نهایت ادب و احترام

-------------------------

پاسخ فرید باقری

دوست سخنور من!

شما خیلی خوب سوالتان رو مطرح کردید و خیلی عالی افکارتان رو بیان فرمودید ولی یک اشکال در سخنانتان وجود داره و اون اینه که یا شما از قوانین اطلاع کامل و جامعی ندارید و تمام مباحث را بر اساس شنیده ها و توهماتتان بیان داشته اید و یا اینکه تمام سخنانتان نشات گرفته از خط دهی فرد یا افرادی مفت خور و بی مایه، بوده و هست!؟

البته می دانم که اظهار تعجب شما 100% نمادین بوده! زیرا اگر کاربران قدیمی به یاد داشته باشند، عینا این سوالات با کمی تغییرات در چند سال اخیر با اسامی مختلف، مطرح شده است و این قبیل حرکات فقط در جهت از بین بردن تمرکز بنده و نیز تشویش اذهان عمومی صورت پذیرفته است! ولیکن من برای روشن شدن موضوع برای آن دسته کاربران تازه وارد، که از موضوعات مطرح شده گذشته و سیاه بازی های بچه گانه امثال شما و دوستانتان اطلاعی ندارند، موارد مطروحه حضرتعالی را ، مو به مو پاسخ می دهم :

1 - وبلاگ آکادمی گنج بنابر گزارش افرادی مغرض و البته جیره خوار! ابتدا توسط کارگروه مصادیق مجرمانه ، فیلتر شد و سپس بنابر اظهارات دبیرخانه آن کار گروه محترم، وبلاگ قبلی بنده و محتویات آن بدلیل راهنمایی و آموزش چگونگی رسیدن به گنج به کاربران و مراجعه کنندگان و نیز وارد نمودن اتهام معاونت در حفاری های غیر مجاز صورت گرفته در اقصی نقاط کشور!! به بنده، ضمن توقیف مطالب درج شده بنده، وبلاگ قبلی نیز کلا مسدود گردید . (فایل صوتی ریز مکالمات تلفنی بنده و همچنین پاسخهای دبیرخانه مذکور موجود بوده، که بدلیل ممنوعیت انتشار آن بدون اخذ مجوز لازم، از انتشار آن معذور می باشم)

2 - اینکه من مدعی هستم جرمی مرتکب نشده ام و راهنمایی و کمک های بنده نیز بیشتر در جهت جلوگیری از حفاری ها و تخریبهای بی مورد مردم و نیز از بین نرفتن فرهنگ و تاریخ گمشده کشورمان، اقدام به کمک و راهنمایی مردم نموده ام، ملاک نتیجه گیری نیست! چرا که توسط کارگروه مصادیق مجرمانه بصورت تلفنی عینا متهم به معاونت در جرم حفاران ناشی هم قرار گرفته ام و تا جرمی کاملا محقق و اثبات نگردیده است، معاونی برای آن جرم نیز، نمی توان در نظر گرفت!

3- و اما در مورد عدم برخورد کارگروه مصادیق مجرمانه با وبسایتها و وبلاگهای متعلق به علی عزیزیان و ... باید عرض کنم که این موضوع عین 2x2=4 می باشد و لازم به توضیحات جامع هم ندارد! چرا که بنابر اعتراف شخصی آقای علی عزیزیان خطاب به چندین نفر از کاربرانی که با وی ارتباط تلفنی برقرار ساخته بودند، ایشان به صراحت اعلام نموده اند که ایشان آدمشو دارند!! و می دانند باید چیکار کنند تا کاری باهشون نداشته باشند!! (البته فایل صوتی، مکالمات آقای عزیزیان با کاربر ناشناس مذکور ، که توسط کاربر فوق الذکر برایم ارسال گردیده است را میتوانید از لینک زیر دانلود نمایید.)

آکادمی گنج و فرید باقری در برابر مشکلات و علی عزیزیان

علی عزیسزیان

آیکن آکادمی گنج و پلیر

 

4 - برابر قانون ، خرید ، فروش و نگهداری تجهیزات فلزیابی و گنج یابی برای افراد معمولی ممنوع بوده و فقط با داشتن مجوزهای لازم از وزارت معادن و فلزات و تاییدیه وزارت اطلاعات و سازمان میراث فرهنگی، این امر میسر می باشد و کشف آن در حین حمل و نقل و یا در محل زندگی و منزل فقط منجر به مصادره و ضبط این تجهیزات به نفع سازمان میراث فرهنگی خواهد شد و فقط در شرایطی شما را به سیاه چالی که فرمودید می اندازند که در حین حفاری و بیرون آوردن اشیاء یا زمان فروش آنها ، شما را دستگیر نمایند.

5 - در ضمن معرفی دستگاه و آموزش کار با دستگاه در هیچ کجای قانون جرم نیست، چرا که با چاقو هم خیار پوست می کنند و هم میتوانند آدم بکشند!! پس با این حساب، فروش چاقوی میوه خوری هم باید اعدام در پی داشته باشد!!

6 - باید با صراحت عرض کنم که ترس بسیاری از افراد، بدلیل نا آگاهی و عدم اشراف بر قوانین و مقررات بوده و نباید آن را به همه نسبت دهید !! چرا که بطور مثال بنده روزانه تعداد زیادی تماس تلفنی و ارتباط مختلف، از سراسر کشور دارم و نه برای من و نه برای افراد مرتبط با من ، تاکنون مشکلی پیش نیامده است و بنده معاون عملیاتی گروه القائده یا داعش و ... نیستم که شبانه روز بخواهند مرا نیز تحت نظر اطلاعاتی قرار داده باشند و کلیه مکالماتم را شنود نمایند!!

7 - در پایان ضمن احترام به تمامی کاربران گرامی، این نکته را عرض می نمایم که تمام این مقبولیت و موفقیت های امروزم را، مدیون مردمی هستم که با حمایت و اظهار لطف همیشگی خود ، مرا در راهی که انتخاب نموده ام یاری نموده اند، زیرا دیگر همه می دانند که فرید باقری، با صداقت و کمک به بسیاری از مردم و نیز صراحت لهجه ، به این نقطه رسیده است و هیچ ادعایی مبنی بر استاد بودن و انجام کارهای خارق العاده نداشته و ندارد و اگر هم، بنابر تنگ نظری ها و نامردمی های عده ای معلوم الحال، همه چیزم را از دست دهم ، ناراحت از دست دادن آن نخواهم بود و مجددا از نقطه ای دیگر و از صفر، آغاز می نمایم ، زیرا بنده به جای داشتن افرادی با نفوذ ، نیازمند مغز و هوشی سرشار از اطلاعات مهم میباشم که به لطف خدا تا حدی از آن نیز بهره مندم و در نهایت معتقدم که گر خداوند سبحان زحکمت ببندد دری، ز رحمت گشاید در دیگری!

و این بیت را هم بخاطر بسپارید که، در مسلخ عشق جز نکو را نکشند! روبه صفتان زشت خو را نکشند!

موفق و سربلند و پیروز باشید- فرید باقری





:: برچسب‌ها: جوغان نامه مرجع , طلا , گنجینه , حفاری , کلید اسرار , چشم طلایی , دانلود رایگان , اسرار گنج های گمشده , تلگرام , دفینه , فرید باقری , رمزگشایی , جوغن , گنج , گنج یابی , حفاری , علی عزیزیان , فرید باقری , رموز , نشانه ها , زیر خاکی , آکادمی گنح ,
:: بازدید از این مطلب : 8353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
میثم 222  در تاریخ : 1394/12/2/faridbagheri - - گفته است :

سلام اقای باقری امیدوارم که همیشه سربلند باشی وچون همیشه بامردم صادق بودی ودل پاکی داشتی خداوند مهرتو به دل مردم گذاشته.همینکه شما میدونی که کاربرانی که دنبال این کار هستند 90درصد از خانوادهای کم درامد هستند وشما از علم نداشته کاربران سواستفاده نمیکنی خودش جای تشکر وقدردانی داره .من برای دیدن شما حتما به شهر ساری خواهم اومد .باتشکر میثم از گنبد کاووس


<-CommentGAvator->
مزدك در تاریخ : 1394/9/20/faridbagheri - - گفته است :

درود برشما جناب باقرى عزيز.
ضمن عرض تسليت خدمت شما كه البته به علت بى اطلاعى با تاخير اين مهم انجام شد.
در ابتدا جا داره صميمانه تشكر كنم بخاطر تمام زحماتى كه بگردن ميگيريد و هميشه و درهمه حال جوابگوى تمامى كاربران و دوستان هستيد.
ويه گلايه كه ايكاش پيام بنده رو نسبت به آقاى عزيزى كامل ميذاشتين تا ايشون خيلى بهتر حس كنند ديگران چه ديدى نسبت به ايشان و امثال ايشان دارند.
آقاى عزيزى خدا به بندهاى خوبش يه هديه پنهان هميشه ميده كه اون چيزى نيست جز، مهر کسی به دل ديگران بیافتد.
جورى كه حتى بدون هيچ برخورد و معامله و دوستى طرف يك ارادت ويژه اى نسبت بهش داره كه شكر خدا فريد باقرى به اين جايگاه رسيده .و اين همون نون دل خوردنه.
شما هم برو دلتو درست كن،يكم صداقت داشته باش،
و مطمئن باش هيچوقت به جايگاه فريد باقرى نخواهى رسيد، مگر اينكه سرتعظيم جلو خالق هستى فرو بيارى و از كارها و دل سياهى هاى گذشته ات شرمگين بشى و دل و زبانت رو با مهربانى و صداقت، توی كارهایت بكار ببرى.
عزيزيان، فريد باقرى واسه ما يه مهربونه با اين حرفها نميتونى مهرشو كمرنگ كنى .شك نكن.

جناب باقرى عزيز: بهروز وپيروز وسربلند باشيد...

 

پاسخ: واقعا ممنونم ولی باور کنیم منم در این رشته پر رمز و راز و خطرناک، هنوز کسی نیستم ! چه به برسه به امثال این آقای عزیزیان بی تجربه و پر مدعای مغرور و یا از اون بالاتر، مرد نمای فنچول یا همون مهدی (میلاد) شریفی نمک نشناس فوفول که خود را استاد و با سواد می داند!!


<-CommentGAvator->
سعید  در تاریخ : 1394/9/20/faridbagheri - - گفته است :

عزیزان واقعا نشون دادی ترکی و نه اذری خیلی نمک به حرامی وبا ادعای استادیت در کردستان وسایر شهرها نمیتونی به خواسته های خود برسی وسر یک عده هموطن رو کلاه بگذاری در پایان از استاد خودم فرید باقری بابت درخواست میکنم که با چنین افرادی با شدت برخورد کنه وبدان که تنها نیستی سعید کرمانشاه
پاسخ: سپاسگزارم و من همیشه به شما و خانواده محترمتان ارادت داشته و خواهم داشت و توی این نامردمی ها و ناجوانمردی ها لااقل تو همیشه مرد بودی و خواهی بود و میدانم که بلوف نمی زنی چرا که در ماجرای عباس شیخی و ... تو همونی هستی که تا پای خطر هم اومد و بی چشمداشت پا وسط گذاشتی و ... خلاصه به قول ضرب المثل کردی خودتان: مامر ئاو خوه‌یگ رو که‌‌یگ‌و خودا (ترجمه: مرغ وقتی آب می خورد رو به خدا می کند! که به معنی: قدر شناس بودن ، حق نعمت بجای آوردن است!) که امثال این آقایان اصلا توی این وادی ها سیر نمی کنند!!؟


<-CommentGAvator->
مزدك در تاریخ : 1394/9/16/faridbagheri - - گفته است :

درودبرشما جناب باقرى عزيز.
كاملا دركت ميكنم كه گير چه آدم نماهاى افتادى.
خداييش بدون هيچ تعارفى ميگم آدرس اين يارو عزيزيان رو بده بدم دوستان بيارنش قزوين به خوردش نوشابه بدن تا فكرنكنه على آبادم شهريه واسه خودش.
اگه فكرميكنى خالى بندي و تعارف وحرف مفته، بسم اله لب تركن بدم برات عربى برقصوننش اين پست آدم فروش رو.
تنوردلت گرم داداش.

پاسخ: سپاسگزارم ولی لزومی به این قبیل کارها نیست، خدا جای حق نشسته. میگی نه ببین:

حکم محکومیت عباس شیخی به جرم خیانت در امانت فلزیاب تصویری فرید باقری


<-CommentGAvator->
مزدك در تاریخ : 1394/9/14/faridbagheri - - گفته است :

درود برشما جناب باقرى عزيز.
جوابتون رو به بلانسبت آقايان به آقاى عزيزى رو خوندم دم شما گرم حق امسال اينها همينه كه درست بزارين داخل كاسشون،
يه مشت مفت خور ،جيره خور،علاف،گردنه بگيرهاى به ظاهر متمدن كه فكركردن با يه دست لباس تاناكورايى، خارجى ميشن و با يك عينك و خودكار استاد و دكتر و محقق،...
خاك تو سرشون البته نه خاك ايران چون پاكترو باارزشتر ازاين حرفهاست كه حتى روسرامسال اينها ريخت.
به نظر من نيازى نبود حتى جواب اينگونه بى وجودها رو بدين چون بيوجود،بيوجوده .
وكسى كه بخواد واقعا بفهمه بدو خوب،زشت و زيبا،حلال وحرام كدامه به راحتى ميفهمه نيازى به توضيح واضحات نيست
((كسى كه خودشو بخواب زده باشه هيچ جور بيدار نميشه))
ودرنهايت عارضم خدمتتون جناب عزيزى اگه رو سيبل شاه هم نشسته باشى نشستى ،اما،،!!به يك عطسه ى شاه بندى ، و عطسه هم به يك گرد و خاك.
خودتو اينقدر كوچك نكن كه گرد و خاكت بشيم و تو گردبادمون شاخ و برگت بشكنه.
من تو اين سايت فقط يه كاربرم، پول دارم یا ندارم.كسى هستم يا نه و هر چيز ديگه هم، فقط بخودم ربط داره ولى از امسال تو خيلى ديدم و ميشناسم و مطمئنم قيمت همديگر رو هم خوب دارين چون فروشنده هم هستين.نزار بدم به پوست پياز بخرنت كه حتى ارزش اونم ندارى چون نامردى و ناحق.
برو دنبال كارت خدا روزي تو جای دیگه بده انشااله،  ولى يادت باشه هر پولى خوردن نداره بقول معروف پول ك ..ن دادن خرج بواسيل ميشه .كسى كه كارو حسابش درست باشه دست به خاله زنك بازى، نميزنه.

عذرخواهى ميكنم از كاربران عزيز و جناب باقرى اگر بى ادبى كردم وخداييش خسته و متنفرشدم ازدست آدمهاى مثل اين تو اين كار كه خودشون رو كامل وپاك وباعلم و دلسوز مردم ميدونند، ولى ذاتشون ازكفتار هم بدتره.
دم هرچى بامرام ايراني رو گرم.
سبز و سرافراز و بى غم باشيد.


<-CommentGAvator->
علی عزیزیان در تاریخ : 1394/9/14/6 - - گفته است :

من علی عزیزیان هستم و تو هم سیکتیر فرید فرید  ریــــــــــــــــــــــــــــ ــد


پاسخ:بقول خودت منکه ترکی حالیم نمیشه ولی محض احتیاط باید عرض کنم: خودتی مردک !


<-CommentGAvator->
سیاوش در تاریخ : 1394/9/13/faridbagheri - - گفته است :

به به چه عجب بالاخره صدایی از استاد بزرگ معبد علی عزیزیان دراومد..
یه جمله هم از مادر عروس بشنویم.

ههههههههههههههههههههههه.
فرید خان میخوامت .
جون من جون من اینو امثال این دهن به دهن نشو فرید جان.خداروشکر مردم فهیم خودشون میشناسنش.
دوست دار شما سیاوش
در پناه دادار هستی


<-CommentGAvator->
adak038 در تاریخ : 1394/9/7/6 - - گفته است :

سلام اقای باقری چنتا تصویر دارم نمیدون چطوری براطون بفرستم ..لطفا ...

پاسخ: فقط از طریق تلگرام بنده امکان پذیر خواهد بود.


<-CommentGAvator->
صابر در تاریخ : 1394/9/7/6 - - گفته است :
سلام اقای باقری
امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشید
این پیام و دیدم خیلی ناراحت شدم
کاش این پیام وتایید نمی کردید،که در معرض دید کاربران قرار بگبره
چون به نظر من کسی که در دل مردم داره جا می گیره و مورد اعتماد واسه خلق میشه قطعا بعضی ها برای تخریب ایشان،دست به هر نوع کاری میزنن
حالا همین بعضی ها که با شما مشکل دارن با شهامت بیان با مذاکره حضوری حرفاشونو بزنن نه دنبال حرفای خاله زنک باشن تو سایت و وبلاگ دنبال تخریب شخصیت و شایعه پراکنی باشن
بنظرم من مردانگی به هیکل و جثه و پشت گرمی به کسای دیگه نیست
مردانگی به شهامت و صاف و صادق بودن و علنی اعتراض کردن است

دوستدار شما صابر

<-CommentGAvator->
علی عزیزیان در تاریخ : 1394/9/5/4 - - گفته است :

بشین و تماشا کن
فرید کاری میکنم از کرده خودت پشیمون شی و هزار بار بگی گوه خوردم


پاسخ: اولا مگه کم غلط اضافی پشت سرم کردی که حالا انتظار داری مثه همیشه لال باشم؟!! دوما از تعارف شما سپاسگزارم ولی من علی عزیزیان رو هیچگاه نخواهم خورد و اصرار نکن و نوش جان همپالکی هات!! و اگر یکبار دیگه تهدیدم کنی بصورت علنی به همه اعلام میکنم که اونیکه میگی پشت سر تو هستش، کیه و نسبتش با تو چیه و شغلشان چیست!!

پس برو دهنت رو ببند، من جز خدا از هیچ بنی بشری نمیترسم، بیشعور! یادت رفته جرات نداشتی کلمه دفینه و گنج رو حتی تلفنی به زبان بیاوری ؟ نه؟ یا اینکه این تو نبودی که میگفتی 7 ماه است که در حال تحقیق پیرامون گنج و گنج یابی هستم و رفتم ترکیه دو دستگاه از شرکت نوکتا گرفتم؟ ببینم این تو نبودی که گفتی کتاب آلتین گوز رو یه نسخه اش رو از شرکت نوکتا گرفته ام و میتونم در ویراستاری اون بهتون کمک کنم و چیزی هم نمیخوام؟ ببینم یادت رفته چند میلیون تومان به خانوم کاظمی و همکارش برای ترجمه کتاب دادم!؟ ببینم تو مگه 1/5 میلیون شب عید 1391 نرفتی از پسر عموت دستی گرفتی و بابت تتمه حساب صحافی 40 جلد اول دادی و 3 روز بعد از محل تحویل سری اول سفارشات بنده بردی با ماشین پراید خودت تحویل دادی و پول پسر عموت رو با چند میلیون سود برداشتی؟ آقای دکتر قلابی، تو دیپلم متوسطه ات رو نتونستی بگیری اون وقت من بیسوادم و تو رفتی در ترکیه تحصیل کردی و دوره دیدی!!؟ و حالا واسه من ، دکتر شدی، مردک؟! ببینم من لااقل لیسانس که دارم بیچاره، تویی که تحصیلدار دفترخانه ابوی گرام هستی، چی میگی بی نوای فلک زده!؟ من به حرمت نان و نمک تا کنون کوتاه اومدم اونوقت توی مرد رند، دهن لجنت رو باز میکنی و حرف مفت پشت سر من میزنی؟!!  تو همون پاناترکیستی هستی که قبل آشنایی با من به گفته خودت، در وبلاگت اسبقت فعالیت جدایی طلبانه و نژاد پرستانه می کردی!! و با اون رفیق پاناترکیستت که به گفته خودت توی روابط عمومی فلان اداره کرج در آن زمان مشغول بود جلسات پنهانی و خرابکارانه داشتید!! همون جلساتی که به گفته خودت ، منتج به این گردید که همون آقا با استفاده از سمت خود ، نور تمامی زیر گذرهای اتوبان تهران به کرج را تماما به سه رنگ پرچم کشور آذربایجان در آورد و هنوز هم به همان صورت باقی مانده است!! تویی که بعد از حساس شدن سازمان های امنیتی کشور و هشدار نزدیکانت ، به یکباره دست از فعالیت سیاسی زیر زمینی و خائنان، رنگ عوض کردی و با ترفندی جدید وارد مقوله گنج و گنج پژوهی گردیدی و حتی در این رشته ، دوغ رو از دوشاب تشخیص نمی دادی، حالا استاد عزیزیان شدی و بر منبر می روی و نظریه این و آن را رد میکنی و خودت هم با وقاهت تمام، به اصطلاح عوام، فتوا صادر میکنی؟! ازت راجع به من که می پرسند، یهو رگ گردنت چرا باد میکنه و غیرتی میشی؟ نکنه فکر کردی من قانون اساسی رو جهت انسجام ملی و حفظ تمامیت ارضی کشور همیشه سربلندم، ایران، وضع کرده ام !؟ حالا برو به همونایی که میگی داری دوباره راپورت منو بده و بگو وبلاگ جدیدم رو فیلتر کنند؟ همونایی که به گفته خودت ، بعد دستگیری تو و پا در میانی اخوی گرامی، قول همکاری بهشون دادی تا بگذارند سایت و وبلاگ بزنی و بدون عکس خودت ، دوباره راحت دستگاه های شیر محمدی ارومیه یا دستگاههای چینی طرح اصلی (فیک) رو بفروشی و فقط کتاب نفروشی و فرید باقری رو هم به کثافت بکشی؟! هان؟! گرخیدی؟ نه؟ فکر نمی کردی بزنم سیم آخر؟! تو اگه کمی حافظه خوبی داشتی، یادت می ماند که با فرید باقری طرف هستی که قبل از در اومدن تو از شانسی، سالها خاک این کار رو خورده و قانون رو هم از حفظ برات میخونه؟ آره عزیزم همون فرید باقری که می گفت اگر دردم بیاری دردت میارم!؟ ببینم بسه یا یکی یکی میخوای کل زندگی ات رو بریزم رو داریه !؟ واقعا که جالبه دزد پر رو یقه صاحب خونه رو هم میگیره!!؟ تو حتی نام وبلاگ من و آدرس اون رو که بهت برای کمک به پاسخ دهی ها داده بودم و بقول خودت: برای پول نه بلکه برای یادگیری بیشتر و آموزش مثلا کمکم میکردی!! رو هم واسه خودت بالا کشیدی و حالا داری واسه من حرف اضافه میزنی؟ جالب اینجاست که تویی که به ایران و ایرانی بودند اصلا معتقد نبوده و نیستی، نام وبلاگ خودت را : ایران ، سرزمین گنج های گمشده نهاده ای!! میدونی چرا؟! بخاطر اینکه دیدی فعلا برای دعواهای سیاسی و فعالیت سیاسی کسی تره هم خورد نمی کنه و پول توی استاد شدن یه شبه در گنج و ... است. امثال تو و همچنین میلاد (مهدی) شریفی ، زرنگ محسوب نمی شوید بلکه به معنای واقعی عوضی تشریف دارید! فکر کردی نمی دونستم که تو و بعد شریفی با نوشتن پیامهایی از جانب کسانی که میدانستید من نسبت به آنها حساسیت دارم و به حساب خودتان درگیر کردن هر از چند گاهی من با این افراد {مانند ولی (صادق) صفری و ...} سعی در مختل نمودن روند کاری من رو داشتید و دارید؟! حتی چند دفعه با کمک چند تازه کار همچون صادقی و ... تا بغل گوش من هم رخنه کردید و قبل از از اینکه من متوجه شوم بارها سعی در تخریب شخصیت بنده نموده اید! و الا فلزجو و انجمن منتسب به آن، چه نیازی داشت که بعد از نشر و انتشار گسترده کتب بنده و دیگران بیاید و با من هم یکی به دو کند و ... !! اگر من روزگاری، گوشه ای از عمرم رو در گذشته های نسبتا دور، به لغزش و خطا رفته و حتی به اعتیاد نیز روی آورده بودم و لااقل یک جو جربزه و شهامتش رو داشتم که روزی مردانه و با اراده خود، آن عادت غلط را، به کلی کنار بگذارم و میبینی که کرده ام.  ولی تو و امثال تو نه تنها از خطا و اشتباهات گذشته اتان درس نگرفته و نمی گیرید ، بلکه همیشه وانمود می کنید که اصلا خطایی نکرده و معصوم و مبرا از هر گناه و ... هستید!! حتی برای یکه تازی و رسیدن به مادبات بیشتر، با وقاهتی مثال زدنی اسرار خصوصی کسی را که در واقع، هر چه امروز دارید ، از صدقه سر اوست!! را به سادگی آب خوردن به هر کس و ناکس اعلام می نمایید و به زعم خود با آبرو بری از من ، به راحتی می توانید به اهداف خودتان برسید ولی ایندفعه رو کور خوانده اید و من تا پای نابودی ایستاده ام.

باور کنید امروز می فهمم که چقدر ساده و بی غل و غش بودم و شماها چقدر گرگ و عوضی بودید!! به خدا سگ امثال ولی صفری شرف داره به یک لشکر مثل تو و شریفی نمک به حروم . خلاصه در آخر کار باید این نکته رو هم با پوزش از بزرگان و کاربران فهیم وبلاگ عرض کنم که بقول قدیمی ها: اون که به ما نریده بود، انگاری فقط ، کلاغ کون دریده بود!! که البته خدا را شکر، لطف وی هم شامل حال ما شد!!

و معهذا به خاطر بسپار که این تو بمیری برای تو و امثال تو اون تو بمیری ها نیست و این پست فقط با دستور قضایی برداشته یا حذف خواهد شد. والسلام ، نامه تمام!



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: